25 محصول
مرتب‌سازی:

کیمیا روم (kimiaroom)

در پاییز سال 1401، مجموعه خانه پسته خراسان به عنوان اولین مرکز تخصصی پسته شرق کشور با اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را در زمینه تولید کودهای کشاورزی و محرک های زیستی با نام برند ROOM آغاز کرد. مجموعه ما با شناخت و دانش به روز در جنبه های تجربی علم تغذیه گیاهی و با هدف رفع نیازهای کشاورزان و تولید کنندگان و افزایش بهره وری و عملکرد در واحد سطح به جهت تأمین امنیت غذایی کشور، اقدام به واردات و تولید کودهای آلی، شیمیایی و محرک های زیستی کرده است.

محصولات مجموعه ما با نشان تجاری ROOM، مجموعه ای از کودها و محرک های زیستی تولید شده از مواد خام با کیفیت با بالاترین سطح از تکنولوژی هستند. خط مشی ما بهره گیری از تکنولوژی و علوم جدید دنیا در زمینه تولید نهاده های به روز کشاورزی است. تولید کودهای اثر انگشتی (Site Specific)، مختص هر مزرعه با مشخصات منحصر به آن مزرعه از اولویت های ماست تا بتوانیم گامی نوین در زمینه پیشرفت کشاورزی ایرانمان برداریم.

کشاورزی بیست،فروشگاه باران،انواع بذر،انواع سم،انواع کود،لوازم ابیاری،انواع نهاده های کشاورزی،کود تقویتی،کود ریشه زا،کود مخصوص گلدهی،سم قارچ کش،سم حشره کش،گرین هاس،ایکس گرین،کود کشاورزی، کودهای روم،روم،Room،ایکس گرین